Precizare

Mi s-a adus la cunostinta ca as fi postat aici:

http://www.bihoreanul.ro/premiile-lui-bihorel/poftim-cultura-3567279#comments

niste comentarii sub nickname-ul „tavi blaga”. Dati-mi voie sa atrag atentia intamplatorilor cititori ai acelor comentarii – care ar fi in tema pentru ce precizarea de fata este necesara – ca nickname-ul „tavi blaga” nu imi apartine.

Precizarea o socotesc necesara, intrucat, de-a lungul timpului, am avut anumite polemici cu dl Traian Stef (in presa culturala, eu, in presa de carciuma, domnia-sa). Divergentele de idei sunt una, vorbele de coltul strazii sunt altceva. Ma impac, pe masura posibilitatilor, cu primele, le detest pe cele din urma. Eu nu dispretuiesc oameni, contest, eventual, idei, cum imi permit maruntele mele inzestrari.

Il rog foarte cordial pe utilizatorul acestui nickname, in masura in care nu reprezinta o realitate onomastica, sa nu il mai foloseasca pentru a crea diversiuni. Minore, dar diversiuni. La locul faptei, sunt, sper ca „tavi blaga” sa inteleaga, deranjante si improprii pentru mine.

In tema, il asigur si pe dl Stef, si pe cei care s-au grabit sa ma identifice unde nu eram de identificat, ca nu am ce sa comentez si nu am de ce, iar daca as avea, formele si locurile de exprimare pe care le-as folosi ar fi, ca totdeauna, cu totul altele.

Multumesc. A bon entendeur, salut!

Lasă un răspuns

