Poveste

Se făcea că eram alaltăieri într-o cramă,

era înghesuială, stăteam ghemuit, de parcă

n-ar mai fi fost în oraş nicio altă…

 

Am băut ceva ca un vin din cupa de-aramă,

cred că nu era decât apă cu piparcă.

Am vrut să plec, dar unul, din poartă,

 

m-a întors, arătându-mi că mă aşteaptă o damă.

După ochi, după mers, am ştiut că-i hoţoaică.

Şi-a rădicat spre cer rochia-naltă.

 

N-aveam scăpare, dar n-am luat-o în samă,

am mai cerut să beu din vinul fără marcă.

Şi-am cioplit o altă damă c-o daltă.

 

Am oprit la vamă.

M-am urcat în altă arcă.

N-am mai avut nicio haltă.

1 comentariu
  1. omu' a spus:

    Asa-i cum spui, cand vedem o dama hotoaica , sa nu ne pripim , sa ne gasim ceva de facut, chiar sa bem dintr-o cupa apa plata.

Lasă un răspuns

