Cântec lângă fereastră

Am să vin într-o seară la fereastra ta

să ascult cum îţi cântă inima.

Am să trec, tiptil, prin grădină

să mă strecor la tine în inimă.

Ai sa m-auzi? Ai să mă crezi?

Căci de văzut nu poţi să mă mai vezi…

Sunt umbră şi în urma mea

nu mai adie nicio stea.

Sunt floare şi ca rădăcină

am pasul meu şi o inimă.

Petalele îmi sunt aripe…

Mi-am petrecut demult cele din urmă clipe.

Să mai treci să rupi o petală,

ca floarea să rămână goală.

Ori poate să mă sădeşti la fereastră,

de vei găsi şi pentru mine vreo glastră.

2 comentarii
  1. ce frumoase poezii! Dar asta e chiar extraordinara, felicitari

  2. Multumesc! Poezioarele acestea sunt, după mine, doar nişte jocuri, de încălzire, cum ar veni, dar, dacă plac…

    N-am uitat ca (v)-am promis un recurs la bucurie (probabilitatea de a il considera valid pentru postare era pentru ieri…), dar mai va! Poate… la sfarsit de saptamana!

    Cu toata pretuirea, OB

Lasă un răspuns

