După atâtea minuni ce-am trăit

După atâtea minuni ce-am trăit întâmplate,

după câte cântece, ce-am pierdut, necântate,

după toate apusurile ce-am plâns, cu spaimă,

o altă tristeţe, o altă vamă –

vii iarăşi tu, să mă cerşeşti, să mă minţi,

cu ochii în dans, flămânzi şi cuminţi!

Ah, eu n-am să mai pot dansa vreodată

cu-această lumină, ce-o ştiam altădată!…

Dar nu te opri, mai minte-mi şi râzi,

fă-mi prunci frumoşi, puternici şi blânzi,

şi ia-mă în braţe o ultimă dată! Curând,

am să-mi schimb sufletul

pe un pumn de pământ.

E vremea să-mi caut mortmânt.

Lasă un răspuns

